naleśniki na soku

Naleśniki są lubiane przez najmłodszych. Tym razem wymyśliłam naleśniki robione na soku owocowym. Zawinięte w rurkę z konfiturą gruszkową, której przepis znajdziecie tutaj



Składniki:
3 jaja,
1 łyżka oleju,
2 szklanki mąki pszennej,
1/4 łyżeczki sody oczyszczonej,
2 szklanki soku jabłkowego lub innego ulubionego,
0,5 szklanki wody.


Do miski wlewamy wodę, mleko, olej oraz wsypujemy sól. Całość miksujemy. Małymi porcjami dodajemy mąkę.  Odstawiamy na 15 minut. W razie potrzeby dolewamy wodę, ponieważ ciasto w zależności od użytej mąki potrafi zgęstnieć w trakcie odpoczynku. Ciasto musi być lejące i gładkie. 

Na mocno rozgrzanej patelni smażymy naleśniki. 

Komentarze

  1. Takich jeszcze nie robiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich naleśników jeszcze nie robiłam, ciekawa jestem jak wychodzą na soku, chętnie wypróbuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne!!! takich jeszcze nie robilam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z dodaniem soku do naleśników. Muszę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś takie jadłam, pyszne są całkiem inne w smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty