Owsianka z kaszą orkiszową

Nie zawsze rano mam czas, aby przygotować ciepłe śniadanie. Szybka owsianka dla dwojga z owocami, orzechami i sezamem. Syto i pożywnie ;) 


Składniki:
2 szklanki mleka,
6 łyżek płatków owsianych,
4 łyżki kaszy manny orkiszowej,
borówki amerykańskie,
maliny,
orzeszki ziemne,
rodzynki,
sezam.


Mleko wlewamy do garnka. Należy je zagotować, a następnie dodać płatki owsiane i kaszę manną, Gotujemy ok 2 minuty. Przelewamy do miseczek. Na wierzch wykładamy owoce, orzechy i sezam.


Komentarze

  1. Wygląda przeapetycznie :) W weekend sobie takie śniadanie przygotuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki najlepsze na śniadanie, świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa dobre śniadanie. W sumie dawno nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsiankę jem bardzo często, choć takiej wersji jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra owsianka nie jest zła ;-)w zeszłym roku przekonałam się do owsianki,i żyjemy już teraz w zgodzie,lubię na śniadanie jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm smaczne dodatki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty