KROKIETY Z BOROWIKAMI

Pachnące jesienią grzyby to najcudowniejszy zapach w kuchni. W tym roku zgromadziłam duże zapasy grzybów. Część z nich suszyłam, marynowałam i mroziłam. Aby przywrócić wspomnienia z lasu postanowiłam dziś zrobić na obiad… krokiety. Ciasto na naleśniki jest szybkie i proste w przyrządzeniu. Można je robić na słodko lub wytrawnie. Świetnie nadają się na szybki obiad.  Wszyscy je uwielbiamy! Do wspólnego gotowania zaprasza #myAmbition !





Składniki na naleśniki:
 1 ½ szklanki mąki
1 ½ szklanki mleka
3 jajka
szczypta soli
łyżka oleju

Składniki na farsz:
50 dag dowolnych grzybów
2 cebule
Sól, pieprz

Ponadto:
Bułka tarta
2 jaja



Naleśniki: Jaja wbijamy do miski, wlewamy olej i mleko, solimy. Cały czas mieszając stopniowo dodajemy mąkę. Mieszamy aż ciasto będzie miało jednolitą konsystencję. Na rozgrzaną patelnię nalewamy ciasto, smażymy na złoty kolor z obu stron.

Farsz: Cebulę kroimy w kostkę i podsmażamy. Grzyby wrzucamy na patelnię do cebuli (Ja użyłam grzybów mrożonych. Przed zamrożeniem gotowałam je ok 30 minut). Przyprawiamy do smaku i sparzymy ok 25 minut.

Na każdy naleśnik nakładam trochę farszu. Zakładam boki i zwijam w kostkę. Tak złożone naleśniki obtaczam w roztrzepanym jajku oraz bułce tartej. Smażymy z każdej strony do uzyskania złotego koloru.


 



Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, bardzo proszę o jego zdjęcie :).
Wyślij je na adres slodki.zakatek123@gmail.com.
Fotografię opublikuję w komentarzach oczywiście z podpisem osoby, która wykonała dzieło.


Zachęcam do skorzystania z genialnego 10% rabatu 
na produkty marki #myAmbition w sklepie Dajar
(rabat obowiązuje do 31.12.2017r.).
Wystarczy wpisać hasło ZDROWA-JESIEŃ.

Komentarze

Popularne posty