RYBA W CIEŚCIE FRANCUSKIM ZE SZPINAKIEM

Macie już pomysł na niedzielny obiad?
Przedstawiam szybki przepis na rybę ze szpinakiem w cieście francuskim!
Smak jest obłędny.


Składniki:
450 g szpinaku rozdrobnionego, mrożonego
2 filety miruny
3 ząbki czosnku
1 łyżeczka masła
1 łyżka mąki pszennej
Sól
pieprz biały
Gałka muszkatołowa
250 g serka kremowego śmietankowego


Szpinak rozmrażamy na sitku. Na patelnię wkładamy masło, podsmażamy na nim szpinak i czosnek. Obficie doprawiamy (zwłaszcza czosnkiem). Gdy szpinak już zwiotczeje, dodajemy śmietankę i serek. Całość dusimy cały czas mieszając. Na koniec do sosu możemy dodać odrobinę mąki, aby zagęścić sos. Studzimy.
Ciasto francuskie rozkładamy, nacinamy lekko boki. Na środku kładziemy płat ryby, a na nią połowę sosu szpinakowego. Posypujemy startym serem (ja położyłam ser w plastrach) i zawijamy boki ciasta francuskiego. Wierzch smarujemy rozbitym jajkiem.

Pieczemy 30 minut w 200 stopniach.









Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, bardzo proszę o jego zdjęcie :).
Wyślij je na adres slodki.zakatek123@gmail.com.
Fotografię opublikuję w komentarzach oczywiście z podpisem osoby, która wykonała dzieło.


Komentarze

  1. Tak serwowanej ryby jeszcze nie miałam nigdy okazji jeść i jak widzę te zdjęcia to na pewno jest bardzo pyszna. Ja również zachwalam wszelkie dania z łososiem z przepisów https://mowisalmon.pl/przepisy/ i jak najbardziej cała moja rodzina się później nimi zajada.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty